Politica de retur

Produsele pot fi refuzate la livrare sau în termen de 3 ore de la livrare, astfel încât sǎ poata fi rambursate în cazul plǎţii cash.

Returnarea contravalorii produselor neconforme, în cazul în care nu s-a facut returul acestora, se poate face în termen de 7 zile de la reclamaţie.

Clientul poate solicita returnarea produselor în termen de maxim 24 de ore de la primirea produselor în următoarele situații:

  1. Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Ferma lu’ Moş Ghiţǎ.
  2. Produse ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Ferma lu’ Moş Ghiţǎ.

AUTENTIFICARE

Inchide

Sidebar